czwartek, 7 sierpnia 2014

Chapter 1

Nazywam się Cassie.
Cassie Clifford.
Tak. Córka współzałożyciela H&C.
Mam brata, Michael'a bądź Mike'a, którego kocham najbardziej na świecie.
Moi rodzice.. Cóż. Są po rozwodzie.
Mój tata, Daryl jest wspólnikiem swojego wspólnika. Głupie, wiem.
Jest pochłonięty pracą nawet w święta, które, dodając będą za miesiąc, a ja nie mam jeszcze prezentów.
Nie mam o nim nic więcej do powiedzenia. Jego życie to po prostu firma, którą mam gdzieś.
Mama, Karen mieszka we Francji. To ona złożyła pozew o rozwód, na który odpowiedź dostała następnego dnia, ponieważ ojciec już w ogóle jej nie kocha. Jak nam to powiedziała; On kocha tylko swoje biuro i swoje pieniądze. Jego rodzina jest tylko dodatkiem.
Tak więc postanowiła z nim skończyć. Odwiedzamy ją podczas ferii i wakacji, opowiadając jej o wszystkim co się dzieje.
Podsumowując; mam brata, którego kocham i który kocha mnie. Mamę którą kocham i która kocha mnie. I ojca którego kocham i który nie kocha mnie.
Ale co to daje, skoro jestem gnębiona?

Naprawdę nienawidzę tego blondyna.


Nazywam się Niall.
Niall Horan.
Tak. Syn współzałożyciela H&C.
Mam brata, Grega, którego po prostu lubię. Nie ma go przy mnie.
Moi rodzice.. Cóż. Są po rozwodzie.
Mój tata, Bobby jest wspólnikiem swojego wspólnika. Głupie, wiem.
Jest pochłonięty pracą nawet w święta, które, dodając będą za miesiąc, a ja nie mam jeszcze prezentów.
Nie mam o nim nic więcej do powiedzenia. Jego życie to po prostu firma, którą mam odziedziczyć, ale mam ją gdzieś.
Mama, Maura mieszka w Irlandii. To ona złożyła pozew o rozwód, na który odpowiedź dostała następnego dnia, ponieważ ojciec już w ogóle jej nie kocha. Jak mi to powiedziała; On kocha tylko swoje biuro i swoje pieniądze. Jego rodzina jest tylko dodatkiem.
Tak więc postanowiła z nim skończyć. Odwiedzam ją podczas ferii i wakacji, opowiadając jej o wszystkim co się dzieje.
Podsumowując; mam brata, którego przy mnie nie było, nie ma i nie będzie. Mamę którą kocham i która kocha mnie. I ojca którego nie kocham i który nie kocha mnie.
Ale co to daje skoro osoba której chcę zaimponować mnie nienawidzi?

Naprawdę kocham tę brunetkę.

»«

Tak, więc cześć i czołem.
Witam Was na nowym blogu z FF mojego autorstwa.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się pomysł i sposób mojego pisania (do którego nadal uważam, że nie mam talentu).
To tak za bardzo nie rozdział, po prostu wprowadzenie.
Następny postaram się dodać do niedzieli.
(Rozdziały będę dodawać mniej więcej co tydzień)
Dziękuję za 4 komentarze i 1 obserwatora :)
Do Następnego!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wstęp :)
    Z chcęcią będę czytać twoje ff.
    Pozdrawiam C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię, lubię i jeszcze raz lubię ;)
    Czekam na następny ;d
    // annxdd

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na next :) po prostu świetne, no nie umiem tego określić, więc napiszę TO JEST ZAJEBISTE.. <333 ~ M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No hej kochanie :)
    Tak, to jaaaa, suprajs suprajs hihi
    To będzie świetne opowiadanie, jestem tego pewna!
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie sppdobalo, co nie zdarza sie czesto, bo w polsce nie ma dobrych pisarek ff. Z polskich ff jedynie czytam Cienia o Ashtonie i mam zamiar czytac to, bo spodobal mi sie wstep; krotki, nie na temat, tajemniczy i taki, ze chce sie poznac juz cale to ff i marzy o tym, zeby ktos mu je zaczal spojlerowac. :)
    Uwielbiam wyeaxac opinie na temat.. wsztstkie, wiec mozesz sie spodziewac komentarzy z mojej strony pod kazdym rozdzialem ;-)
    Gdybys byla tak mila i mogla mi mowic o kolejnych chapterach na fb, bylabym strasznue wdzieczna :* To ff zaciekawilo mnie, ale nie mam glowy do zapamietywania ich naxw. zapisac ich nie mige bo o tym tez zapominam a ff czytam WYLAXZNUE na telefonie ;)
    Kiedys chcialam przeczyc Aftera o Harrym na laptopie, ale to nue to samo :(
    Moje zdanie po raz kolejny sie potwierdzilo, a mianowiciw:DIRECTIONERKI PISZA NAJLEPSZE FANFICTION.
    Nie lubie 1D, gardze Harrym, ale mam szacunek do ich fandomu. Ogolnie nie mam nic do roznych fandomow, oprocz KWIATONATOR -.-
    Juz mnie nienawidze Dawida niz te chwasty ;-;
    Jestem Belieber i 5SOSFam ale nie znam zadnej Belieberki, ktora napisala by dobre ff o Jussie, oprocz autorki Dangera. Nie cytalam, ale slyszalam o tym ff same pozytywne opienie ;)
    Jejku! xd Rozpisalam sie na tyle nie potrzebnych tematow, ze hej xd
    okej. wiec : rozdzial swietny, informuj na fb: Kinga Katarzyna Pluta i weny!!!
    Jyz cie kocham, Ki.ga :*

    OdpowiedzUsuń
  6. woow, naprawdę świetny rozdział i naprawdę świetnie się zapowiada :D Kiedy następny? :)

    OdpowiedzUsuń